Friday, June 26, 2020

دانلود آهنگ آرمین زارعی به نام ایران

آرمین زارعی ایران


دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی به نام ایران
Armin Zarei - Iran
ترانه و موزیک : آرمین زارعی ؛ تنظیم : پویا فرامرزی
متن ترانه ایران از آرمین زارعی

دیگه وقتشه سکوتو بشکنم / به عشق ایران و کشورم

وقتشه همه بشنون صدامو / دیگه انقد به سکوتم کش ندم

آرمین زارعی ایران، دانلود آهنگ جدید آرمین زارعی ایران   متن ترانه
دیگه وقتشه سکوتو بشکنم
به عشق ایران و کشورم
وقتشه همه بشنون صدامو
دیگه انقد به سکوتم کش ندم
هی من و تو به هم وصلیم
الگوی هر نسلیم
هی برنده تو هر تصمیم
هی قوی از بس تیم
هی من و تو به هم وصلیم
الگوی هر نسلیم
هی برنده تو هر تصمیم
هی قوی از بس تیم
به عشق ایران به عشق مردم
به عشق من تو ما هردو
به عشق روزای خوب آینده
به عشق به هرکی که پایبنده
به ایران پرچم کشور
به عشق همه هواداری که عشقن
به عشق همه آدمت که تو هر قشرن میخونیم
به عشق اونا که نور چشمن
هی من و تو به هم وصلیم
الگوی هر نسلیم
هی برنده تو هر تصمیم
هی قوی از بس تیم
هی من و تو به هم وصلیم
الگوی هر نسلیم
هی برنده تو هر تصمیم
هی قوی از بس تیم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ آرمین زارعی به نام ایران کلیک کنید

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.